torsdag 11 september 2008

Metallica! \m/

Metallicas fetaste hästspark i nyllet” Nöjeslivs Henrik Ståhl listar de tio bästa Metallica-låtarna

---

Intressant lista. Han hörde Metallica för första gången när han var 4 år. Jag hörde Metallica för första gången när jag var fjortiz runt år 1992. :-P Hans favoritlista liknar inte min. :-P

Jag är en über-thrashmetalfan som diggar ashård rock varvat med en kagge öl. Jag kan tillägga att James Hetfield lärde mig lira gitarr. Jag lyssnade på skivorna och spelade ”karaoke” till stereon. På med stereon, in med ”Kill ’em All”, förstärkaren på, gitarren i högsta hugg...

De fetaste hästparkarna i nyllet när man lyssnar på Metallica, utan inbördes ordning, är:

Creeping Death
Disposable Heroes
Harvester of Sorrow
Sanitarium
Seek and Destroy
Hit the Lights
Jump in the Fire
...and Justice for All
Sad but True
For Whom the Bell Tolls

Men framför allt...framför allt...

Inga kommentarer:

 
bloggping
View My Stats
Creeper